ციფრული მარკეტინგი

რას იწავლით?

  • ციფრული მარკეტინგის მნიშვნელობას და მიზნებს; 
  • Facebook, Instagram, Tik-Tok სოციალური ქსელების მართვას;
  •  Facebook Ads  და Google Ads; 
  • ქოფირაითინგის საფუძვლებს,  კონტენტის შექმნას;
  • ანალიტიკური ხელსაწყოების გამოყენებას და მათ ტექნიკურ შესაძლებლობებს; 
  • სტრატეგიის შემუშავებას და კალენდრის შედგენას;
  • სტრატეგიის შესაბამისი რეკლამების განთავსებას, რეკლამის ოპტიმიზაცია Facebook, Instagram და Google პლატფორმებზე, შედეგების გაანალიზებას და რეპორტინგს.

ლილი ფულერიანი

გამოცდილება: 10 წელი;

ბლოგერი, ქოფირაითერი, სოციალური მედიის სპეციალისტი.

ლექციებს კითხულობს ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში, საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტსა (ჯიპა) და ჯეოლაბში (მობილური და ვებაპლიკაციების ლაბორატორია). Კონსულტანტი რამდენიმე კერძო ბიზნესსა და არასამთავრობო ორგანიზაციაში, სოციალური მედიის და ონლაინ კომუნიკაციების სტრატეგიის დაგეგმვის მიმართულებით.

ხშირად დასმული კითხვები

სწავლება არის ჰიბრიდული, ლექციების ნაწილი ტარდება დისტანციურად - ონლაინ, ნაწილი ადგილზე დასწრებით, კოლეჯში "მოდუსი" (მარნეული, იალღუჯის ქუჩა).

ლექციები ტარდება კვირაში 2 დღე

Ჩვენთან უფასოა სწავლა

გამოაგზავნეთ თქვენი განაცხადი

აირჩიეთ კურსი *
სახელი, გვარი *
ასაკი *
ელ.ფოსტა *
ტელეფონი *
სტატუსი *
სხვა *
Რატომ აირჩიეთ ეს კურსი? (მაქსიმუმ 500 სიმბოლო) *
თქვენი აზრით, Რას მოიცავს არჩეული მიმართულება? (მაქსიმუმ 500 სიმბოლო) *
ატვირთეთ CV *
ფაილის მაქსიმალური ზომა: 15 მბაიტი
0.00
0.00

სხვა კურსები

დიზაინი
ირაკლი კუბლაშვილი
ადამიანური რესურსები
სალომე ფილია
დიზაინი
ნინო თევდორაშვილი
დიზაინი
ნინო თევდორაშვილი